Uwielbiamy patrzeć na różne rodzaje druku, które przepływają przez naszą fabrykę. Od antykwariuszy po budowlańców - to ogromna różnorodność. A co kochamy jeszcze bardziej? Słyszeć historie naszych klientów, które kryją się za ich drukami. Ostatnio mieliśmy szczęście usłyszeć historię stojącą za Alfa Travel i Wakacje w Coftonktórzy specjalizują się w tworzeniu wysokiej jakości doświadczeń dla swoich klientów.

Na początku przedstawiamy Alfa Travel, firmę organizującą wyjazdy autokarowe, która oferuje szeroką gamę wyjazdów, od klasycznych brytyjskich wycieczek po wyprawy europejskie.

Proszę opowiedzieć nam trochę o Alfa Travel - co czyni ją wyjątkową?

Jesteśmy firmą, której właścicielami są pracownicy! Własność pracownicza czyni nas inną firmą i zawsze staramy się, aby było to widoczne we wszystkich naszych kontaktach z klientami i dostawcami.

W Alfa Travel jesteśmy dumni z tego, że możemy zaoferować wysokiej jakości, korzystne cenowo wakacje w najlepszych kurortach w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Europie. Jako zaangażowani pracownicy jesteśmy jeszcze bardziej zdeterminowani, aby zapewnić klientom fantastyczne wrażenia.

Dzięki własnemu portfelowi hoteli w doskonałych lokalizacjach w całej Wielkiej Brytanii, szerokiej gamie starannie sprawdzonych hoteli partnerskich oraz własnej flocie luksusowych autokarów marki Mercedes, mamy nieocenioną kontrolę nad przebiegiem wakacji naszych gości, co przekłada się na wysokie standardy, na których mogą polegać klienci Alfa Holidaymakers.

Co zainspirowało Was do założenia firmy?

Grupa Alfa Leisureplex została założona w 1984 roku, kiedy Tony i Peter Sawbridge postanowili stworzyć firmę hotelarską zajmującą się głównie obsługą klientów wyjeżdżających na wakacje autokarem. Leisureplex został założony w 1984 roku, kiedy to zakupiono pierwszy hotel w grupie. Alfa Travel została założona w 1990 roku, aby uzupełnić braki w ofercie siostrzanej firmy, Grupy Hotelowej Leisureplex, i od tego czasu stale się rozwija.

Obecnie Alfa Travel realizuje obszerny program wycieczek z pięciu obszarów geograficznych: North West, South, Midlands, North East i Yorkshire/Humberside, przewożąc ponad 100 000 turystów rocznie.

W 2015 roku firma stała się własnością pracowników w ramach planowania sukcesji z firmy rodzinnej.


Jakich produktów do drukowania używacie i jak ich używacie?

Korzystamy z szerokiej gamy produktów poligraficznych, od broszur i wizytówek po ulotki, naklejki i plakaty.

W ciągu roku prowadzimy wiele działań marketingowych, które wymagają drukowania elementów wspierających nasze kampanie. Korzystamy z usług instantprint, gdy potrzebujemy szybkiej realizacji elementów wspierających nasze wystawy i wydarzenia.

Jednym z przykładów wykorzystania tych materiałów jest grudzień i styczeń, kiedy organizujemy nasze roadshows, podczas których nasze autokary parkują w centrach miast i miasteczek w całej Wielkiej Brytanii. Drukowane materiały marketingowe są niezbędne podczas tych wydarzeń, aby zaprezentować nasze produkty i oferty specjalne potencjalnym klientom. Typowy przykład tego, co zamówiliśmy w instantprint, aby wesprzeć nasze roadshow, to ulotki z ofertami specyficznymi dla danego roadshow, duże banery PVC na okna autokarów, formularze zgłoszeniowe do konkursów i biuletyny, które można włożyć do toreb z upominkami.

Dlaczego wybraliście właśnie te produkty i jakie są tego efekty?

Drukowane materiały marketingowe mają kluczowe znaczenie dla funkcjonowania naszej firmy. Średnia wieku naszych klientów wynosi 70 lat i więcej, dlatego uważamy, że materiały drukowane często przynoszą lepsze rezultaty niż kampanie internetowe. Uwielbiamy wysyłać naszym klientom materiały drukowane, takie jak broszury, pocztówki z ofertami specjalnymi i biuletyny, ponieważ dzięki temu możemy dostarczyć im więcej szczegółów, które mogą przeczytać w domu, w wolnej chwili.

Uważamy, że drukowane materiały marketingowe pomagają nam także w bardziej spersonalizowanym i ukierunkowanym podejściu do komunikacji z naszymi klientami, a dzięki regularnemu wysyłaniu im interesujących ich ofert utrzymujemy naszą markę na pierwszym miejscu w ich umysłach, kiedy będą gotowi zarezerwować następne wakacje.

Na wszystkich drukowanych materiałach marketingowych wysyłanych do klientów umieszczamy kody ofert i specjalny numer telefonu do celów marketingowych, dzięki czemu możemy śledzić, skąd nasi klienci dokonali rezerwacji, co ułatwia nam monitorowanie ROI wszystkich naszych kampanii i określanie, które z nich są preferowane przez naszych klientów.

Jak sprawiacie, że Wasi klienci czują się wyjątkowo?

Jesteśmy dumni z naszych wysokich standardów i od momentu złożenia pierwszego zapytania do ostatniego dnia wakacji oferujemy najlepszą obsługę.

Skrupulatne planowanie, które ma na celu zapewnienie, że za każdym razem dostarczamy uznany standard, oznacza, że nasi pracownicy wiedzą, że zadbano o wszystkie szczegóły i mogą skupić się na najważniejszej części działalności - na naszych klientach!

Co najważniejsze, fakt, że jesteśmy własnością pracowników oznacza, że wszyscy pracują razem jako jeden zespół, aby zapewnić klientom przyjemne wakacje!

Jak oceniasz całą pracę w instantprint?

instantprint to wspaniała firma, z którą warto współpracować. Zamawiamy u nich od czasu, gdy nasz obecny zespół marketingowy rozpoczął pracę w firmie w 2014 roku. Strona jest łatwa w użyciu i bezproblemowa. Świetne jest to, że można przesłać projekt graficzny i podpisać go samodzielnie, co pozwala nam zaoszczędzić cenny czas. Ceny są niezwykle korzystne, a w rzadkich przypadkach, gdy mieliśmy jakiekolwiek problemy, zawsze były one rozwiązywane od razu, poprzez szybki telefon lub e-mail do instantprint".

Następnie rozmawialiśmy z Chrisem Jeffery z Cofton Holidays w Devon - wielokrotnie nagradzanego parku wakacyjnego z lojalną bazą klientów.

Co zainspirowało Cię do założenia firmy?

Firma Cofton Holidays została zakupiona przez mojego ojca, George'a Jeffery'ego, w 1975 roku. To on doprowadził do przekształcenia parku wakacyjnego z podstawowej działalności w przepiękny, zadbany teren, którym jest dzisiaj. Cofton Holidays nadal działa pod nazwą Jeffrey, a my wszyscy staramy się, aby każdy gość, który przekroczy nasze progi, pozostawił po sobie wyjątkowe wspomnienia, które zachowa na zawsze.

Jakich materiałów drukowanych używacie i jak je wykorzystujecie?

Zamawiamy różne materiały drukowane w firmie instantprint, np. nasze menu, które goście mogą zobaczyć w kawiarni Amelia's Café oraz w naszej restauracji Warren View, dostępne w formacie A5 i A4. Używamy również ulotek reklamowych do reklamowania naszych kart win, wydarzeń specjalnych, ofert restauracyjnych i niedzielnych dań z karty, które goście mogą zobaczyć w każdej przyczepie kempingowej na terenie ośrodka. Inne materiały drukowane to plakaty w formacie od A2 do A0, reklamujące nasz program rozrywkowy, imprezy, siłownię i oferty gastronomiczne. Przygotowujemy także banery pop-up na imprezy i programy rozrywkowe, ulotki w formacie A5 informujące gości o bezpieczeństwie związanym z tlenkiem węgla i korzystaniu z WiFi oraz wizytówki.

Co miesiąc wydajemy też przewodnik po programach rozrywkowych. Dzięki stronie internetowej instantprint jest to bardzo proste i pozwoliło nam przejść od drukowanych ulotek A5 do wysokiej jakości broszur z paginacją.

Co sprawiło, że wybrali Państwo właśnie te produkty?

Po raz pierwszy zaczęliśmy używać instantprint do produkcji wodoodpornych plakatów, ponieważ były w bardzo dobrej cenie. Po tym, jak byliśmy pod wrażeniem jakości materiałów, zaczęliśmy zamawiać ich coraz więcej. Bardzo podoba nam się strona internetowa, ponieważ jest tak prosta i łatwa w obsłudze. Nie trzeba czekać na wycenę, ponieważ strona od razu informuje o niej. Oznacza to, że możemy szybko zamówić materiały dla parku i sprawnie je wyprodukować.

Jakie efekty przyniosło drukowanie? Czy były jakieś bezpośrednie korzyści dla Twojej firmy?

Korzystając z instantprint, zauważyliśmy znaczną redukcję kosztów druku, a dzięki prostemu, łatwemu w obsłudze interfejsowi oszczędzamy dużo czasu i energii.

W jaki sposób sprawiacie, że Wasi klienci czują się wyjątkowo?

Dla Cofton doświadczenie klienta jest najważniejsze. Słuchamy naszych klientów, reagujemy na ich potrzeby i codziennie osobiście odpowiadamy na wszystkie wiadomości e-mail. Od momentu nawiązania kontaktu z klientem do chwili, gdy opuszcza on firmę, staramy się zapewnić mu pełną satysfakcję. Nasz personel jest przyjazny, zaangażowany, a jego entuzjazm dla firmy Cofton jest zaraźliwy. Klienci regularnie zwracają uwagę na ciepło i pomocność personelu; to wszystko jest częścią naszego zaangażowania, aby zaskakiwać, zachwycać i przekraczać oczekiwania. Informujemy gości o promocjach i aktualnych wydarzeniach za pomocą nowej usługi powiadamiania SMS-em. Wielu naszych pracowników posiada kwalifikacje "Welcome", co podnosi jakość obsługi klienta.

Szczególnym czynnikiem, na który kładziemy ogromny nacisk, jest fakt, że nasze składniki pozyskujemy lokalnie. Uwielbiamy to robić, ponieważ w pobliżu mamy tak wielu producentów wysokiej jakości żywności z Devon. W naszej kawiarni, Amelia's Pantry, uwielbiamy opowiadać klientom o tym, gdzie i jak powstało ich jedzenie, wykorzystując w menu mapę żywności.

Gdyby mogła Pani udzielić jakiejś rady każdemu początkującemu przedsiębiorcy, co by to było?

Zdecydowanie powiedziałbym każdej rozpoczynającej działalność firmie, aby skupiła się na produkcie końcowym. Jaki jest Twój cel? Do czego dążycie? Jeśli zawsze będziesz miał to z tyłu głowy i będziesz do tego dążył, osiągniesz to.

Co skłoniło Cię do zamówienia druku dla Cofton Holidays?

Stale musimy aktualizować nasze ulotki rozrywkowe oraz menu z potrawami i napojami, dlatego regularnie zamawiamy materiały drukowane. Musimy planować z wyprzedzeniem, ale nie mogliśmy sobie poradzić z napiętymi terminami ostatecznych projektów graficznych, wyznaczonymi przez inne firmy poligraficzne. Dzięki instantprint wiemy, że możemy sprawnie zamawiać nasze materiały i znamy dokładny czas realizacji. W rzeczywistości usprawnia to proces, ponieważ wszystkie nasze materiały drukowane są ze sobą powiązane. Na przykład plakaty i ulotki dotyczące programu rozrywkowego mają ten sam przekaz, więc po podpisaniu kopii dla każdego z nich wszystko szybko się układa.

Jak oceniacie całą obsługę systemu instantprint?

Uważamy, że interfejs użytkownika jest naprawdę łatwy w użyciu, a niektóre z ostatnich aktualizacji procesu zakupowego sprawiły, że przesyłanie prac jest jeszcze szybsze. Nawet jeśli natrafimy na jakieś drobne problemy, są one szybko rozwiązywane i widać, że strona jest ciągle rozwijana, a instantprint stara się zapewnić swoim klientom jak najlepsze wrażenia.

Chcesz, aby historia Twojego sukcesu pojawiła się na naszym blogu? Skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres enjoy@instantprint.co.uk.