Mimo,  że mogliśmy już słyszeć opinie o tym, żę materiały drukowane umierają to w rzeczywistości jest to błędne podejście. Każdy z nas szuka fizycznej komunikacji, a okazuje się, że specjaliści od marketingu nawet w 2/3 zaniedbują obecnie media drukowane w swoich reklamach.

Wyróżniaj się z tłumu dzięki broszurom

Oczywiście e-mail marketing obecnie podstawa i praktycznie większość z nas każdego dnia ma mailami zaśmieconą krzynkę pocztową. Dlatego wyróżnienie się na rynku jest przez to zdecydowanie trudniejsze. Jeśli chodzi o liczbę firm, które wysyłają materiały drukowane to obecnie jest ich bardzo mało, a tak reklamowy potencjał się marnuje. Wysoka jakość druku maksymalizuje ekspozycję i będzie tworzyć trwałe efekty. Odpowiednio przygotowane materiały drukowane mogą być świetną reklamową propozycją. Drukowane ulotki i broszury są oczywiście dobrymi kampaniami, ale będą one działać także jeśli będą wykorzystywane z działaniami w sieci. Drukowanie można łączyć z materiałami online i wtedy do różnych grup odbiorców będzie można docierać. W czasie, gdy niektórzy zobaczą ofertę w mediach społecznościowych inni zapoznają się z materiałami drukowanymi.

Wiarygodność, jaką może dać tylko dobra drukarnia

Druk będzie oferował wiarygodność i legitymację, z którymi treść cyfrowa nie będzie mogła konkurować. Zasadniczo nie ufamy większości internetu, ponieważ nie do końca wiadomo co za taką stroną się kryje. Wszechobecne reklamy sprawiają, że wiele osób jest wstrzemięźliwych w stosunku do tego co widzą w sieci. Dlatego nie powinno być zaskoczenia, że materiały drukowane, które są z konkretną firmą związane mogą wzbudzić większe zainteresowanie po stronie potencjalnego odbiorcy.

Dlaczego druk ulotek jest skuteczniejszy niż prezentacja online?

Umieszczenie reklam w drukowanych broszurach takich jak czasopisma specjalistyczne może efektywnie docierać do niszowych odbiorców, co może być trudniejsze przy wyszukiwaniu w sieci. Jeśli więc firma ze swoją reklamą chce dotrzeć do konkretnych osób to na pewno warto będzie zwrócić uwagę na właśnie na drukowaną reklamę, która z zasady w tej sytuacji będzie skuteczniejsza.

Jak zapewnić sobie sukces poprzez druk ulotek?

Zanim rozpocznie się projektowanie trzeba mieć pełną świadomość tego kim są potencjalni odbiorcy i jakie będą ich potrzeby. Trzeba ustalić sobie jaki jest cel danej ulotki. Chodzi o to, by wiedzieć wcześniej co powinien zrobić klient w momencie, gdy otrzyma taką ulotkę. Nagłówek musi mieć od razu wpływ na to, że dana osoba zainteresuje się bardziej treścią ulotki. Forma, w której dana ulotka będzie wykonana również będzie miała znaczenie dla tego jak potem będzie odbierana.

Skorzystaj z pomocy specjalistów z drukarni internetowej

Prze wykonaniem wydruków będzie trzeba bardzo dobrze sprawdzić przygotowane ulotki. Tekst powinien być przeczytany zarówno przez autora jak i przez inną osobę, która może zwrócić uwagę na niedoskonałości czy jakieś literówki. Nie ma gorszej sytuacji niż zobaczenie literówek już po wydruku. 

Druk ulotek najtaniej wyjdzie wtedy, gdy się zwróci

Jeśli będziemy się do tych zasad stosować będzie można oczekiwać, że ulotka będzie ostatecznie skuteczna i tym samym będzie można powiedzieć, że jej druk był opłacalny. Pewnie jeszcze wiele razy będzie się można spotkać z opiniami odnośnie tego, że w marketingu liczą się tylko działania online, ale te informacje, które tutaj przedstawiliśmy powinny dawać świadectwo o tym, żę tak nie jest i nadal swoją istotną rolę mają materiały drukowane i warto je wykorzystywać.