Podnoszone banery rolowane są niezbędne na targach. Stanowią one wizualną reprezentację Twojej firmy, a ich rozmiar pozwala na rozciągnięcie marki na całe stoisko. Oznacza to jednak, że każdy (nawet konkurencja) będzie miał taki baner. Kluczem do sukcesu w marketingu eventowym jest wyróżnienie swojego projektu, a my, jako specjaliści od banerów, mamy kilka wskazówek, które pozwolą Ci uzyskać przewagę...

  1. Zastanów się nad miejscem ekspozycji
    Pierwszą rzeczą, o której należy pomyśleć, jest miejsce, w którym ma się znaleźć Twój baner rolowany. Czy będzie on umieszczony z tyłu stoiska, czy z przodu i na środku? Czy jego dolna połowa będzie zasłonięta za biurkiem, czy też uczestnicy imprezy będą mogli zobaczyć całą jego długość?

    Niezależnie od tego, który obszar baneru rolowanego będzie widoczny w danym dniu, upewnij się, że główne przesłanie jest widoczne, a logo lub nazwa firmy - wyraźne.










  2. Przestrzegaj dobrych praktyk w zakresie rozmieszczania projektów
    Nawet jeśli cały baner będzie widoczny, pewne jego części będą bardziej widoczne niż inne. Oto przewodnik po najlepszych praktykach rozmieszczania banerów rolkowych.



    Górna jedna trzecia
    W górnej trzeciej części zaleca się umieszczenie logo lub nazwy firmy. Dzięki temu cały tłum będzie mógł zobaczyć, kim jesteś, co doskonale wpływa na świadomość marki. Jeśli masz miejsce, możesz również dodać jednolinijkowe podsumowanie swojej kampanii, w zależności od tego, dlaczego uczestniczysz w wydarzeniu.

    Środek trzeciej części
    Baner o wysokości ponad 6,5 stopy zawsze będzie znajdował się na wysokości oczu większości tłumu, gdzieś w środkowej trzeciej części płótna. W tym miejscu powinna znaleźć się główna wiadomość lub wezwanie do działania. Poniższy przykład, zaprojektowany przez jednego z naszych niezwykle utalentowanych klientów, doskonale spełnia to zadanie!


    (Polka Dot Creative)

    Trzecia część dolnej

    części


    Dolna część baneru rolowanego będzie widoczna dopiero wtedy, gdy odwiedzający imprezę podejdą bliżej do stoiska wystawowego, dlatego w tym miejscu możesz dodać najdrobniejsze szczegóły, takie jak informacje kontaktowe, strona internetowa i sposób, w jaki można Cię znaleźć w mediach społecznościowych - wszystkie te informacje mają na celu pomóc Ci w kontynuacji działań po tym, jak klient lub potencjalny klient okaże zainteresowanie Twoją firmą.














































  3. Oznacz ją!
    Podobnie jak wszystkie materiały drukowane, baner reklamowy musi reprezentować Twoją markę. Pomaga to utrwalić ją w świadomości klientów, dzięki czemu będą oni bardziej skłonni rozpoznać Twoją firmę, gdy zobaczą ją po raz kolejny. Oto kilka sposobów na sprawdzenie, czy projekt markowego baneru rolowanego jest trafiony:
    - Użyj kolorów i czcionek marki.
    - Dodaj swoje logo
    - Upewnij się, że tekst jest napisany w Twoim tonie głosu
    - Użyj obrazów, które pasują do stylu Twojej marki
















  4. Mniej znaczy więcej
    Osoba przechodząca obok Twojego stoiska ma około 3 sekund, aby spojrzeć na baner rolkowy. Oznacza to, że tekst musi być krótki i treściwy. Ponieważ banery rolowane są narzędziem niezwykle wizualnym, staraj się używać raczej komunikatów opartych na obrazach, niż wypełniać baner dużą ilością tekstu.

    Jeśli musisz zamieścić informacje pisemne na swoim projekcie, umieść je na dole banera, jak w przykładzie poniżej (kolejny wspaniały projekt banera rolkowego dla klientów!).


    (Silver Fox Marketing)



















  5. Postaw na jakość
    Podobnie jak w przypadku mniejszych materiałów drukowanych, takich jak ulotki czy wizytówki, upewnienie się, że używasz materiałów najwyższej jakości może mieć ogromne znaczenie, zwłaszcza jeśli chcesz, aby Twoja marka była postrzegana jako premium.

    Banery rolowane Premium mają duże, solidne kasety bazowe, które ukrywają nóżki, dzięki czemu wyglądają bardziej elegancko, co sprawia, że są łatwym sposobem na pokazanie dbałości o szczegóły i jakości Twojej firmy.

    Innym sposobem na nadanie banerowi rolowanemu wysokiej jakości jest użycie zdjęć o wysokiej rozdzielczości. Do druku zalecamy stosowanie obrazów o rozdzielczości




    co najmniej 300 dpi, aby uniknąć rozmazanych i rozpikselowanych obrazów.











  6. Szeroko
    Jaka jest jedna rzecz, która może sprawić, że Twój baner reklamowy będzie się naprawdę wyróżniał? Zrób go szerszym! Im szerszy jest Twój baner, tym więcej miejsca zajmie, a największy baner w pomieszczeniu z pewnością przyciągnie najwięcej uwagi. Szerokie ban ery rolowane dają Ci jeszcze większe pole do popisu - pokaż więcej zdjęć i dodaj więcej informacji, a wszystko to z nieco większą swobodą.


Mamy nadzieję, że te najważniejsze wskazówki dostarczą Ci inspiracji do stworzenia przyciągającego wzrok projektu baneru rolowanego - od prawidłowego rozmieszczenia projektu po zapewnienie jak najlepszej jakości druku. Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Zapoznaj się z naszymi darmowymi szablonami projektów banerów rolkowych i dostosuj je online już dziś!