W instantprint wkładamy całą naszą pasję w to, aby pomóc naszym klientom rozwijać się dzięki drukowi, który sprawia, że wyglądają niesamowicie. Dlatego też uwielbiamy słuchać o podróżach naszych klientów, o tym, co czyni ich wyjątkowymi i jak wykorzystują druk, aby dotrzeć do swoich odbiorców. W tym tygodniu spotkaliśmy się z Frankiem, założycielem Agrumia - marki, która specjalizuje się w szerokiej gamie włoskich przysmaków

  1. Opowiedz nam trochę o firmie Agrumia - co czyni ją wyjątkową?

    Agrumia powstała z myślą o produkcji Limoncello w rzemieślniczym laboratorium likierowym w pięknym Ravello, na Wybrzeżu Amalfi. Celem było odtworzenie starożytnych receptur włoskiej tradycji, począwszy od likierów, a następnie rozszerzenie ich na serię produktów delikatesowych - z głównym naciskiem na wybrzeże Amalfi i owoce cytrusowe.

    Później znalazłem Agrumię w Internecie, którą wykorzystuję do promowania marki na rynku globalnym. Jako szef kuchni z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży spożywczej, pracujący na całym świecie, mogłem wybrać jedne z najlepszych produktów produkowanych we Włoszech. Stało się tak dzięki najwyższej jakości, produktom o bogatej tradycji i nowoczesnym technikom (które nigdy nie obniżają standardów). To właśnie dzięki tej wiedzy i know-how Agrumia jest w stanie dostarczać najwyższej jakości produkty w rozsądnych cenach.


    W ten sposób marka znacznie wykroczyła poza likiery i produkty wyłącznie z Amalfi, oferując szeroką gamę włoskich przysmaków z pasją i jakością na czele.
  2. Co zainspirowało Cię do rozpoczęcia działalności?

    Przez ponad dwie dekady pracowałem w przemyśle spożywczym jako włoski szef kuchni, pełniąc wiele różnych funkcji. Dzięki temu do perfekcji opanowałem badania i dostarczanie najlepszych potraw.

    Dopiero po tych latach doświadczeń w pozyskiwaniu najlepszych produktów zdecydowałem się rozszerzyć działalność i zaoferować te produkty szerszej publiczności. W końcu nie byłoby w porządku trzymać tak wielkiej wiedzy tylko w wąskim gronie, skoro wiedziałem, czego pragnie klientela z całego świata.
  3. Jakich materiałów drukowanych używacie i jak je wykorzystujecie?

    Korzystamy z szerokiej gamy produktów drukowanych, od banery rolowane do reklamy ulotki, wizytówki i opakowań etykiety. W ciągu roku zużywamy tysiące materiałów drukarskich, ponieważ stale się rozwijamy. Tak jak w przypadku naszych produktów, jakość druku jest kolejnym kluczowym czynnikiem przy wyborze naszych materiałów marketingowych.

  4. Co skłoniło Cię do wyboru tych produktów poligraficznych i jakie są tego efekty?

    Druk jest niezbędny dla każdego, kto prowadzi działalność gospodarczą, zawsze tak było. W moim przypadku daje mi to możliwość skoncentrowania się na konkretnym produkcie lub pomyśle i uzyskania reakcji klientów na niego. Ogólnie rzecz biorąc, bardzo dobrze mi się to sprawdza. Prawdę mówiąc, mam jeszcze kilka pomysłów w tym zakresie na najbliższą przyszłość...
  5. Jak sprawiasz, że klienci czują się wyjątkowi?

    Głęboko wierzę w złotą zasadę (tzn. traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany). Jedyną rzeczą, jaką chciałabym, aby klient był zaskoczony, jest moment, w którym otwierając przesyłkę, zobaczy dodatkowy prezent, który dodałam do jego zamówienia!

  6. Gdybyś mógł udzielić jakiejś rady początkującym przedsiębiorcom, co by to było?

    Należy trzymać się swojego pomysłu, mieć jasno określony cel i, co najważniejsze, posiadać niezbędną wiedzę na temat produktu, który chce się sprzedawać.
  7. Jak oceniasz doświadczenie instantprint?

    Uratowało mi życie. Łatwość użycia, świetna obsługa klienta i, co nie mniej ważne, bardzo konkurencyjne ceny.

Chcesz podzielić się swoją historią? Skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres enjoy@instantprint.co.uk.