W instantprint obsługujemy wiele różnych branż, od salonów dla zwierząt i fryzjerów po firmy produkujące upominki w kształcie pingwinów. Uwielbiamy różnorodność, która przepływa przez naszą fabrykę dzięki wielu wyjątkowym firmom, które obsługujemy. Mamy również szczęście, że możemy dowiedzieć się, w jaki sposób powstały firmy naszych klientów, jak wyglądała ich droga rozwoju oraz poznać kilka przydatnych wskazówek, które pomogą innym firmom rozkwitnąć!
W ramach naszej serii opowieści branżowych spotkaliśmy się z Sabrine, Tomem i Emmą, którzy pracują w branży klubów sportowych i towarzyskich. Oto ich historie...
The Fitness Experts
Tom założył firmę The Fitness Experts, której celem było podniesienie poziomu nudnego, powszechnego doświadczenia na siłowni, tak aby treningi były bardziej efektywne, a jednocześnie przyjemne - co za zwycięskie połączenie! Od plakatów na siłowni po drukowane programy treningowe, The Fitness Experts wykorzystuje przystępność i elastyczność druku, aby zaoferować swoim członkom informacje wizualne.
-
Opowiedz nam trochę o The Fitness Expert - co czyni go wyjątkowym?
The Fitness Experts to zabawna, świeża alternatywa dla tradycyjnych siłowni. W przeciwieństwie do rzędów nudnych bieżni i nieinspirujących maszyn, my używamy różnych urządzeń do treningu funkcjonalnego, a wszystko to w środowisku zajęć prowadzonych przez trenera personalnego, aby zapewnić Ci niesamowity trening i fantastyczne rezultaty!
-
Co zainspirowało Cię do założenia firmy?
Jako trener osobisty zauważyłem, że jeśli członkowie siłowni nie otrzymywali wskazówek, wsparcia i motywacji od trenera personalnego, zawsze ponosili porażkę. Chcemy zapewnić wszystkim naszym członkom możliwość skorzystania z treningu personalnego (bez wysokich cen!).
/>
-
Jakich produktów marketingowych używacie i jak je wykorzystujecie?
Korzystamy z wielu produktów!
W całym studiu mamy wiele drukowanych plakatów w formacie od A0 do A4 oraz wiele banerów. Dzięki nim możemy promować na przykład nasz plan zajęć i inne ważne instrukcje dotyczące fitnessu.
Oferujemy również wiele materiałów reklamowych, zarówno ulotek A5, jak i składanych ulotek A5, aby promować nasze studio i pokazać, jak pracujemy.
Dajemy także naszym członkom różne materiały w formacie A5 do zapisywania treningów i wyników w ramach poszczególnych sesji, dzięki czemu mogą oni śledzić swoje postępy.
-
Co skłoniło Was do wyboru tych produktów?
Stwierdziliśmy, że plakaty pomagają nam promować przydatne informacje i stanowią tani sposób na udekorowanie naszego studia fitness na profesjonalnym poziomie. Ogólnie rzecz biorąc, nasz marketing drukowany pozwala nam angażować naszych członków poprzez materiały wizualne, z którymi mogą oni wchodzić w interakcje i wykorzystywać je podczas swoich sesji treningowych.
-
W jaki sposób sprawiacie, że wasi podopieczni czują się wyjątkowo?
Dla nas liczy się przede wszystkim uwaga 1-2-1. Znamy imiona wszystkich naszych członków, znamy ich cele i chcemy mieć pewność, że są oni w pełni zadowoleni z nas jako studia fitness i osiągają niesamowite rezultaty.
-
Gdybyś mogła dać jakiejś początkującej firmie najlepszą radę, co by to było?
Zaufaj sobie!
-
Co skłoniło Cię do zamówienia druku dla The Fitness Expert?
Korzystaliśmy z usług kilku firm zajmujących się drukiem offline, ale okazało się, że koszty były zbyt wysokie, a ich oferta zbyt wąska w stosunku do naszych potrzeb. Szybkie wyszukiwanie w google doprowadziło nas do firmy instantprint, z której usług korzystamy od lat.
-
Co sądzisz o całym doświadczeniu instantprint?
Proste i skuteczne - nigdy nie mieliśmy problemów!
Danceworks
Następnie spotkaliśmy się z Sabrine z Danceworks. Założone w 1982 roku, to wiodące londyńskie studio tańca i fitnessu oferuje swoim klientom niezwykłe bogactwo różnorodności. Danceworks wykorzystuje marketing drukowany do budowania świadomości i ekscytacji sezonowymi występami i zajęciami.
-
Opowiedz nam trochę o Danceworks - co czyni go wyjątkowym?
Od 1982 roku Danceworks prowadzi zajęcia drop-in we wszystkich stylach tańca i fitness na najwyższym poziomie. Zajęcia odbywają się w siedmiu profesjonalnych studiach w naszym pięknym budynku w sercu londyńskiego West Endu. Jako jedno z wiodących studiów na świecie, oferujemy niesamowitą różnorodność przystępnych zajęć tanecznych, fitness, pilates, sztuk walki i śpiewu, a także warsztaty i kursy mistrzowskie prowadzone przez renomowane zespoły taneczne i artystów.
-
Jakich materiałów drukowanych używasz i jak je wykorzystujesz?
Materiały drukowane są ważnym narzędziem marketingowym dla Danceworks, służącym do komunikowania wspaniałej oferty, jaką oferuje firma. Plakaty i ulotki wzmacniają markę Danceworks w budynku studia oraz w firmach, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
-
Co skłoniło Państwa do wyboru tych produktów?
Jako firma z branży artystycznej potrzebujemy mocnych treści wizualnych i wydruków w mieszanych skalach, które wyróżnią się wśród naszych klientów i zwiększą sprzedaż. Dlatego decydujemy się na drukowanie różnych formatów dzieł sztuki, takich jak plakaty i ulotki w formacie A1/A0, ponieważ uważamy, że druk, kolor i jakość papieru to potężne narzędzia do przekazywania informacji o naszej marce.
-
Jakie efekty przyniósł druk? Czy były jakieś korzyści dla Twojej firmy, będące bezpośrednim rezultatem?
Wierzymy, że obok marketingu elektronicznego, komunikacja drukowana zwiększa naszą widoczność, a tym samym sprzedaż.
-
W jaki sposób sprawiacie, że klienci czują się wyjątkowo?
W Danceworks każdy jest mile widziany, bez względu na wiek czy poziom umiejętności. Wierzymy, że możemy pomóc naszym klientom rozwijać się i osiągać sukcesy w ich tanecznych/fitnessowych pasjach dzięki naszej ofercie renomowanych zajęć, nauczycielom i pracownikom. Każdy klient ma możliwość elastycznego członkostwa w Danceworks, co daje mu swobodę uczęszczania na zajęcia kiedy tylko chce, próbowania nowych zajęć i zdobywania nowych doświadczeń.
-
Gdyby mógł Pan udzielić jakiejś rady początkującym przedsiębiorcom, co by to było?
Poznaj swój rynek i konkurencję, a w działaniach marketingowych kieruj się strategią.
-
Co skłoniło Cię do zamówienia druku dla Danceworks?
Dla nas, jako firmy, ważne jest, aby wyrazić to, kim jesteśmy jako marka, poprzez różne formy wizualne, a druk jest ważnym elementem.
-
Jak oceniacie Państwo całą obsługę Instantprint?
Jesteśmy klientami firmy instantprint od 2 lat i nigdy nie mieliśmy złych doświadczeń. Są bardzo profesjonalni i zapewniają pomocną i dokładną obsługę. Czas realizacji zamówienia jest szybki i efektywny, co jest bardzo ważne dla firm takich jak nasza.
Didi Rugby
I na koniec poznaj Emmę, założycielkę Didi Rugby - zajęć dla dzieci, których celem jest rozwijanie aktywnego i zdrowego stylu życia.
-
Opowiedz nam trochę o Didi Rugby - co sprawia, że jest ono wyjątkowe?
Wykorzystujemy umiejętności, narzędzia i wartości rugby, aby pomóc naszym członkom zbudować pewność siebie, rozwinąć dobrą koordynację i równowagę oraz - ogólnie rzecz biorąc - dobrze się bawić! W nauce wykorzystujemy zasady Early Years Foundation Framework, które dzieci stosują w przedszkolu i szkole; nie chodzi tylko o piłkę do rugby, używamy też wielu kolorów i liczenia!
-
Co zainspirowało Cię do założenia firmy?
Jako rodzic chciałam zachęcić moje dzieci do aktywności i zdrowia, a jednocześnie dobrze się bawić i budować pewność siebie. To bardzo ważne, aby wszystkie dzieci uczyły się pracy zespołowej, szacunku, dyscypliny i sportowej postawy, czerpiąc przy tym radość z każdej aktywności, a to są właśnie wartości rugby. Zaangażowanie się w tę inicjatywę miało dla mnie sens".
Pasjonuje mnie to, że każdy może wziąć udział w zajęciach, niezależnie od swoich umiejętności. Dzięki bliskiemu wsparciu rodziców uwielbiamy patrzeć, jak nasi członkowie rosną i rozwijają się podczas naszych sesji.
-
Jakich materiałów drukowanych używacie i jak je wykorzystujecie?
Używamy ulotek, plakatów i banerów, a także kartek, naklejek, a nawet certyfikatów! Następną partię wizytówek również zamówię u nas!
-
Co skłoniło Cię do wyboru tych produktów do druku?
Oczywiście niektóre z nich to produkty kluczowe dla naszej działalności, które mają na celu rozpowszechnienie naszej nazwy i firmy, ale wybraliśmy również takie produkty, jak naklejki, kartki urodzinowe i certyfikaty, aby wywołać uśmiech na twarzach naszych członków podczas każdej sesji!
-
Jakie efekty przyniósł druk? Czy Twoje przedsiębiorstwo odniosło jakieś bezpośrednie korzyści z tego tytułu?
Produkty są bardzo dobrej jakości, szybko dostępne i pomagają nam rozpowszechniać informacje o naszej działalności znacznie szybciej, niż byłoby to możliwe w innych okolicznościach.
-
W jaki sposób sprawiacie, że Wasi klienci czują się wyjątkowo?
Podczas każdej sesji nasi członkowie otrzymują naklejkę. Nowi członkowie i ci, którzy osiągają wspaniałe wyniki, otrzymują certyfikat i medal, a jeśli są to ich urodziny, dostają też kartkę!
-
Gdybyś mógł udzielić jakiejś rady jakiemuś początkującemu przedsiębiorcy, co by to było?
Bądź cierpliwy, to nie dzieje się z dnia na dzień. Planuj bardzo dokładnie i ostrożnie, a także mądrze wydawaj pieniądze. Przede wszystkim dobrze się bawić i czerpać z tego radość, bo jeśli to zrobisz, ludzie to zauważą i będą chcieli być częścią tego, co robisz!
-
Co skłoniło Cię do zamówienia druku dla Didi Rugby?
Jeśli ktoś ma coś, co może dotknąć, poczuć, potrzymać, trudniej mu o tym zapomnieć; mając wydrukowany dokument, który można komuś podarować, od razu zapadasz mu w pamięć, a on przypomni sobie o Tobie następnym razem, gdy będzie potrzebował Twojej usługi lub chciał ją polecić.
Nie przestają nas zadziwiać wszystkie kreatywne i wspaniałe sposoby, w jakie nasi klienci wykorzystują druk, aby pomóc sobie w marketingu i rozwoju każdego dnia. Czy chcesz podzielić się swoją historią? Porozmawiajmy! Napisz do nas na adres enjoy@instantprint.co.uk