W instantprint obsługujemy wiele różnych branż, od salonów dla zwierząt i fryzjerów po firmy produkujące upominki w kształcie pingwinów. Uwielbiamy różnorodność, która przepływa przez naszą fabrykę dzięki wielu wyjątkowym firmom, które obsługujemy. Mamy również szczęście, że możemy dowiedzieć się, w jaki sposób powstały firmy naszych klientów, jak wyglądała ich droga rozwoju oraz poznać kilka przydatnych wskazówek, które pomogą innym firmom rozkwitnąć!

W ramach naszej serii opowieści branżowych spotkaliśmy się z Sabrine, Tomem i Emmą, którzy pracują w branży klubów sportowych i towarzyskich. Oto ich historie...

The Fitness Experts

Tom założył firmę The Fitness Experts, której celem było podniesienie poziomu nudnego, powszechnego doświadczenia na siłowni, tak aby treningi były bardziej efektywne, a jednocześnie przyjemne - co za zwycięskie połączenie! Od plakatów na siłowni po drukowane programy treningowe, The Fitness Experts wykorzystuje przystępność i elastyczność druku, aby zaoferować swoim członkom informacje wizualne.

  1. Opowiedz nam trochę o The Fitness Expert - co czyni go wyjątkowym?

    The Fitness Experts to zabawna, świeża alternatywa dla tradycyjnych siłowni. W przeciwieństwie do rzędów nudnych bieżni i nieinspirujących maszyn, my używamy różnych urządzeń do treningu funkcjonalnego, a wszystko to w środowisku zajęć prowadzonych przez trenera personalnego, aby zapewnić Ci niesamowity trening i fantastyczne rezultaty!
  2. Co zainspirowało Cię do założenia firmy?

    Jako trener osobisty zauważyłem, że jeśli członkowie siłowni nie otrzymywali wskazówek, wsparcia i motywacji od trenera personalnego, zawsze ponosili porażkę. Chcemy zapewnić wszystkim naszym członkom możliwość skorzystania z treningu personalnego (bez wysokich cen!).
    />

  3. Jakich produktów marketingowych używacie i jak je wykorzystujecie?

    Korzystamy z wielu produktów!

    W całym studiu mamy wiele drukowanych plakatów w formacie od A0 do A4 oraz wiele banerów. Dzięki nim możemy promować na przykład nasz plan zajęć i inne ważne instrukcje dotyczące fitnessu.

    Oferujemy również wiele materiałów reklamowych, zarówno ulotek A5, jak i składanych ulotek A5, aby promować nasze studio i pokazać, jak pracujemy.

    Dajemy także naszym członkom różne materiały w formacie A5 do zapisywania treningów i wyników w ramach poszczególnych sesji, dzięki czemu mogą oni śledzić swoje postępy.
  4. Co skłoniło Was do wyboru tych produktów?

    Stwierdziliśmy, że plakaty pomagają nam promować przydatne informacje i stanowią tani sposób na udekorowanie naszego studia fitness na profesjonalnym poziomie. Ogólnie rzecz biorąc, nasz marketing drukowany pozwala nam angażować naszych członków poprzez materiały wizualne, z którymi mogą oni wchodzić w interakcje i wykorzystywać je podczas swoich sesji treningowych.

  5. W jaki sposób sprawiacie, że wasi podopieczni czują się wyjątkowo?

    Dla nas liczy się przede wszystkim uwaga 1-2-1. Znamy imiona wszystkich naszych członków, znamy ich cele i chcemy mieć pewność, że są oni w pełni zadowoleni z nas jako studia fitness i osiągają niesamowite rezultaty.
  6. Gdybyś mogła dać jakiejś początkującej firmie najlepszą radę, co by to było?

    Zaufaj sobie!
  7. Co skłoniło Cię do zamówienia druku dla The Fitness Expert?

    Korzystaliśmy z usług kilku firm zajmujących się drukiem offline, ale okazało się, że koszty były zbyt wysokie, a ich oferta zbyt wąska w stosunku do naszych potrzeb. Szybkie wyszukiwanie w google doprowadziło nas do firmy instantprint, z której usług korzystamy od lat.
  8. Co sądzisz o całym doświadczeniu instantprint?

    Proste i skuteczne - nigdy nie mieliśmy problemów!

Danceworks

Następnie spotkaliśmy się z Sabrine z Danceworks. Założone w 1982 roku, to wiodące londyńskie studio tańca i fitnessu oferuje swoim klientom niezwykłe bogactwo różnorodności. Danceworks wykorzystuje marketing drukowany do budowania świadomości i ekscytacji sezonowymi występami i zajęciami.

  1. Opowiedz nam trochę o Danceworks - co czyni go wyjątkowym?

    Od 1982 roku Danceworks prowadzi zajęcia drop-in we wszystkich stylach tańca i fitness na najwyższym poziomie. Zajęcia odbywają się w siedmiu profesjonalnych studiach w naszym pięknym budynku w sercu londyńskiego West Endu. Jako jedno z wiodących studiów na świecie, oferujemy niesamowitą różnorodność przystępnych zajęć tanecznych, fitness, pilates, sztuk walki i śpiewu, a także warsztaty i kursy mistrzowskie prowadzone przez renomowane zespoły taneczne i artystów.

  2. Jakich materiałów drukowanych używasz i jak je wykorzystujesz?

    Materiały drukowane są ważnym narzędziem marketingowym dla Danceworks, służącym do komunikowania wspaniałej oferty, jaką oferuje firma. Plakaty i ulotki wzmacniają markę Danceworks w budynku studia oraz w firmach, z którymi nawiązaliśmy współpracę.
  3. Co skłoniło Państwa do wyboru tych produktów?

    Jako firma z branży artystycznej potrzebujemy mocnych treści wizualnych i wydruków w mieszanych skalach, które wyróżnią się wśród naszych klientów i zwiększą sprzedaż. Dlatego decydujemy się na drukowanie różnych formatów dzieł sztuki, takich jak plakaty i ulotki w formacie A1/A0, ponieważ uważamy, że druk, kolor i jakość papieru to potężne narzędzia do przekazywania informacji o naszej marce.
  4. Jakie efekty przyniósł druk? Czy były jakieś korzyści dla Twojej firmy, będące bezpośrednim rezultatem?

    Wierzymy, że obok marketingu elektronicznego, komunikacja drukowana zwiększa naszą widoczność, a tym samym sprzedaż.

  5. W jaki sposób sprawiacie, że klienci czują się wyjątkowo?

    W Danceworks każdy jest mile widziany, bez względu na wiek czy poziom umiejętności. Wierzymy, że możemy pomóc naszym klientom rozwijać się i osiągać sukcesy w ich tanecznych/fitnessowych pasjach dzięki naszej ofercie renomowanych zajęć, nauczycielom i pracownikom. Każdy klient ma możliwość elastycznego członkostwa w Danceworks, co daje mu swobodę uczęszczania na zajęcia kiedy tylko chce, próbowania nowych zajęć i zdobywania nowych doświadczeń.

  6. Gdyby mógł Pan udzielić jakiejś rady początkującym przedsiębiorcom, co by to było?

    Poznaj swój rynek i konkurencję, a w działaniach marketingowych kieruj się strategią.
  7. Co skłoniło Cię do zamówienia druku dla Danceworks?

    Dla nas, jako firmy, ważne jest, aby wyrazić to, kim jesteśmy jako marka, poprzez różne formy wizualne, a druk jest ważnym elementem.
  8. Jak oceniacie Państwo całą obsługę Instantprint?

    Jesteśmy klientami firmy instantprint od 2 lat i nigdy nie mieliśmy złych doświadczeń. Są bardzo profesjonalni i zapewniają pomocną i dokładną obsługę. Czas realizacji zamówienia jest szybki i efektywny, co jest bardzo ważne dla firm takich jak nasza.

Didi Rugby

I na koniec poznaj Emmę, założycielkę Didi Rugby - zajęć dla dzieci, których celem jest rozwijanie aktywnego i zdrowego stylu życia.

  1. Opowiedz nam trochę o Didi Rugby - co sprawia, że jest ono wyjątkowe?

    Wykorzystujemy umiejętności, narzędzia i wartości rugby, aby pomóc naszym członkom zbudować pewność siebie, rozwinąć dobrą koordynację i równowagę oraz - ogólnie rzecz biorąc - dobrze się bawić! W nauce wykorzystujemy zasady Early Years Foundation Framework, które dzieci stosują w przedszkolu i szkole; nie chodzi tylko o piłkę do rugby, używamy też wielu kolorów i liczenia!

  2. Co zainspirowało Cię do założenia firmy?

    Jako rodzic chciałam zachęcić moje dzieci do aktywności i zdrowia, a jednocześnie dobrze się bawić i budować pewność siebie. To bardzo ważne, aby wszystkie dzieci uczyły się pracy zespołowej, szacunku, dyscypliny i sportowej postawy, czerpiąc przy tym radość z każdej aktywności, a to są właśnie wartości rugby. Zaangażowanie się w tę inicjatywę miało dla mnie sens".

    Pasjonuje mnie to, że każdy może wziąć udział w zajęciach, niezależnie od swoich umiejętności. Dzięki bliskiemu wsparciu rodziców uwielbiamy patrzeć, jak nasi członkowie rosną i rozwijają się podczas naszych sesji.
  3. Jakich materiałów drukowanych używacie i jak je wykorzystujecie?

    Używamy ulotek, plakatów i banerów, a także kartek, naklejek, a nawet certyfikatów! Następną partię wizytówek również zamówię u nas!

  4. Co skłoniło Cię do wyboru tych produktów do druku?

    Oczywiście niektóre z nich to produkty kluczowe dla naszej działalności, które mają na celu rozpowszechnienie naszej nazwy i firmy, ale wybraliśmy również takie produkty, jak naklejki, kartki urodzinowe i certyfikaty, aby wywołać uśmiech na twarzach naszych członków podczas każdej sesji!
  5. Jakie efekty przyniósł druk? Czy Twoje przedsiębiorstwo odniosło jakieś bezpośrednie korzyści z tego tytułu?

    Produkty są bardzo dobrej jakości, szybko dostępne i pomagają nam rozpowszechniać informacje o naszej działalności znacznie szybciej, niż byłoby to możliwe w innych okolicznościach.

  6. W jaki sposób sprawiacie, że Wasi klienci czują się wyjątkowo?

    Podczas każdej sesji nasi członkowie otrzymują naklejkę. Nowi członkowie i ci, którzy osiągają wspaniałe wyniki, otrzymują certyfikat i medal, a jeśli są to ich urodziny, dostają też kartkę!
  7. Gdybyś mógł udzielić jakiejś rady jakiemuś początkującemu przedsiębiorcy, co by to było?

    Bądź cierpliwy, to nie dzieje się z dnia na dzień. Planuj bardzo dokładnie i ostrożnie, a także mądrze wydawaj pieniądze. Przede wszystkim dobrze się bawić i czerpać z tego radość, bo jeśli to zrobisz, ludzie to zauważą i będą chcieli być częścią tego, co robisz!

  8. Co skłoniło Cię do zamówienia druku dla Didi Rugby?

    Jeśli ktoś ma coś, co może dotknąć, poczuć, potrzymać, trudniej mu o tym zapomnieć; mając wydrukowany dokument, który można komuś podarować, od razu zapadasz mu w pamięć, a on przypomni sobie o Tobie następnym razem, gdy będzie potrzebował Twojej usługi lub chciał ją polecić.

Nie przestają nas zadziwiać wszystkie kreatywne i wspaniałe sposoby, w jakie nasi klienci wykorzystują druk, aby pomóc sobie w marketingu i rozwoju każdego dnia. Czy chcesz podzielić się swoją historią? Porozmawiajmy! Napisz do nas na adres enjoy@instantprint.co.uk